Tornadoen – nu som gulv vasker

Som flere har erfaret, så var Tornadoen på spil i går og som den trøstende, omsorgsfulde mor jeg er, ja så gik jeg ud i bilen og hentede min taske (med telefon), så jeg kunne forevige det arrige gespenst… Ja jeg kaldte ham et arrigt gespenst!

20130227-143411.jpg
Det er jo ikke fordi, der er noget særsyn i tornado besøg hos os, men billeder er jo altid gode til senere brug!

Da jeg så en gang i løbet af aftenen i går tjekkede min stats side her på bloggen, fik dagens… og weekendens tornado udbrud en helt ny vinkel på!!! Jeg havde nemlig i løbet af dagen haft et Google-referred hit på følgende søgning: tornado gulv vasker ohh yes og de første 2 hits på den søgning var henvisninger til bloggen her.

Se det er spas!

Skriv et svar

