Lykken på en tirsdag…

Tilbød i dag William at ligge mig ind og putte sammen med ham, da han skulle i seng og det tilbud lod han selvfølgelig ikke passere. Og mens han ligger der – hviskende – og hepper på sig selv “kom så William, kom så William, kom så William, kom så William, kom så William, kom så William…” med mig i den ene hånd, kan jeg ikke lade være med at smile over den skønne, dejlige dreng han er – og hvor alt overskyggende disse øjeblikke er. Og smilet og varmen blev ikke mindre, da han efter flere minutters heppen vender sig mod mig og med en lettere bedrøvet stemme siger “mor… jeg kan altså ikke finde ud af at sove…” Det affødte straks et stort kram og et kys på kinder og så puttede han ind under min dyne og 10 minutter efter sov han tungt.

Det er da lykken på en tirsdag aften!

Kærlighed

Et fredeligt øjeblik i vandkanten på en strand i Tyrkiet i april 2010
Et fredeligt øjeblik i vandkanten på en strand i Tyrkiet i april 2010
4 comments

Skriv et svar

