Langsigtet planlægning

Det er godt at tænke over fremtiden og lægge planer her for!

“mor… Når jeg bliver lige så stor som dig, så kan jeg også køre bil!”

“Mmm, det kan du da…”

“Og så kan jeg låne din bil…”

“Jaaa…”

“Og ellers kan I bare købe en bil til mig!”

“Nååå?!? Tror du ikke, at du selv har penge til at købe en bil, når du bliver lige så gammel som mor?”

En rum betænkningstid senere!

“Neeej mor, det har jeg altså ikke…”

Ingen tvivl om, at sparegrisens indhold lige blev målt og vejet i hovedet!

20130313-205141.jpg

Skriv et svar

