Mit første forsøg med t-shirt på overlockeren…

Allerede da vi var på vej op for at hente min nye (brugte) overlocker udbrød William meget overbevisende “Mor, jeg kan godt lide overlockere! Og når du har fået din, så vil jeg gerne have en t-shirt med biler på!!” Det sidste ikke rigtig sagt som en forespørgsel, men mere i en lettere kommanderende, forventende tone… Så efter nogen søgen efter jersey stof med bilprint fandt jeg endelig en fin cobolt blå med simple biler i marine og hvid.

BilledeDen er blevet syet med brede kanter på ærmerne i marine jersey og en smallere marine jersey “rib”kant i halsen.

Billede

Billede

Skriv et svar

