Forsøg på kjoler…

Efter et par forespørgsel har jeg begivet mig ud i ikke bare et, men to forsøg på kjoler til de (små) piger. Først et forsøg på en spencerkjole i str 92, den mangler kun knapper, men jeg mangler et besøg hos Fjølner for at finde de rigtige knapper i den tiltænkte skrap gule farve. Havde vist lykkeligt glemt, hvor bøvlet pipingkanter er i rundinger og hjørner, men den blev lavet og pipingkanterne løfter udtrykket på kjolen – hvis jeg nu selv skal sige det.
BilledeBilledeI dag er jeg så hjemme hos en feberramt mindstemand og så bliver der tid til noget af det, der ellers kan være svært at finde tid til – afprøvning af endnu et kjolemønster. Her er det en rigtig sommerkjole i str 98 med mønster i en koral neon farve, som helt ærligt var svær at finde et match til – så det blev til lommer i en tynd denim og så kanter i den skrap gule og rib i bunden i marine. Den sælges her.

Billede

Har efterhånden fået gjort et indhug i de fine navnebånd fra Ikastetiket, og bliver mere og mere glad for den farvekombination, som jeg valgte til båndene, da de faktisk passer til langt det meste og er absolut kønsneutrale, tror dog jeg skal overveje om de ikke skal være med lim bagpå næste gang.

Skriv et svar

