Jeg banker dig

Ja jeg ved snart ikke, hvad jeg skal skrive… Da jeg stod og lavede mad legede drengene (alle drengene – Små som stor!) og der blev tumlet, pølet og moslet og trusler (eller løfter om “bank”) blev luftet til stor jubel hos begge unger… Og så skete det – ordene “Jeg banker dig” efterfulgt af en hjertelig latter gik klart igennem fra gangen og ud til køkkenet. Men den skulle alligevel lige vendes en ekstra gang i mit hoved… for der var reelt ingen tvivl hos mig om, at den spæde drengestemme, der havde ytret ordene, tilhører yngsteynglet! Og så er det man tager sig selv i nakken, for midt i det åbenlyst morsomme øjeblik, måtte jeg jo samtidig konstatere, at “Jeg banker dig!” blev drengens første sætning O.o

Ja ja, så blev det da i det mindste ikke “…hey, sexy lady…” og det har vel også en værdi i sig selv!

20130515-201607.jpg

Skriv et svar

