Om det børn siger…

I går da jeg hentede William i børnehaven kunne jeg konstatere et stor rød bule, smukt placeret nærmest lige midt i panden på ham… Så var jo nødt til at spørge, hvad han havde lavet.

“Det var bare fordi, at cyklen standsede og så røg jeg forover og landede her (pegende på nakken) og så rullede jeg rundt og slog en kolbøtte….

… Og så brækkede jeg min arm lige her! (med en hånd på overarmen)”

Hvor den “brækkede” ellers helt velfungerende arm kom fra – ja, det ved jeg ikke 😉

Skriv et svar

