Shorts – til mor!

BilledeDet er mildest talt meget længe siden jeg sidst har syet noget til mig selv, så med ferien (tættere) for døren var det jo alligevel oplagt – når nu tiden var til detat udvide sommer garderoben. SÅ det var jo meget praktisk, at jeg lige i sidste uge havde fået en god portion stof ind ad døren fra Stofdillen.com, det meste stof købt uden på forhånd at have de store planer med købene, men alligevel ryger der jo noget i kurven, når udvalget og især priserne frister.

Billede

Så foreløbig er der gang i et sæt sengetøj til William med ulve, elge og tonsvis af stjerner og dette par shorts til mig selv. Og så er der selvfølgelig også til børnebukser 🙂

Shortsene er opsyet i det leopardplettede kraftige jersey, der mest af alt minder om en lækker blanding af isoli og jersey (tykkelse som isoli, men stretch kvalitet som jersey).

Mønstret er lavet med inspiration fra et par gamle Rütme bukser med små læg på fronten, så de får et blødere “fald” og en rigtig

Billede

behagelig pasform.

Resultatet er – efter en del bøvlen med placeringen af læggene  – blevet disse shorts, som jeg tror jeg kommer til at bo i i sommerferien, for de er SKØNNE at have på.

Overvejer om ikke, der skal laves et ekstra par – evt i den råhvide isoli, som også var med i pakken var Stofdillen – med marine eller skrapgule detaljer.

BilledeBillede

2 comments

    1. Hej Rikke,
      Jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvad den hedder, men har en rest liggende i en lignende kvalitet og på den står der bare at det er en blanding af bomuld/polyester/viscose… Uanset hvad, så er kvaliteten super god til bukser, da den er lidt kraftigere og samtidig holder den formen godt – bliver ikke for “slasket” 🙂

Skriv et svar

