Trøje i uld/bomuld

20130929-202258.jpg
Jeg modtog i sidste uge (endnu) en bestilling fra Stofdepotet.dk – denne gang bl.a. de lækre uld/bomulds jersey, som kan fåes i både ensfarvet og med striber. Jeg har købt den grå/grå og en blå/grå, hvor uldsiden er blå. Tanken er at spare penge på ungernes uldundertøj og også at sy lune basis trøje/toppe til mig selv.

Jeg har i noget tid lovet William en ny trøje og han ville gerne have en med en neongul traktor på (udskåret strygestof, som jeg har købt hos Krudtfugl, der desværre har valgt at lukke forretningen på FB og TS). Han fik selv lov til at vælge en ensfarvet eller stribet jersey fra stofskabet til formålet og han valgte hurtigt den gråmelerede uld/bomuld.

20130929-203333.jpg
Jeg valgte at sætte en skrapgul ribjersey til – som godt nok ikke matcher strygestoffet, men det giver et fint ensartet helhedsindtryk, at den skrapgule går igen.
Nu ligger trøjen klar til at komme i brug allerede i morgen – han var godt nok lidt bekymret for om jeg nu ville sy den færdig i aften og har også listet sig ind på syværelset til mig (for at tjekke) et par gange eller fem efter han var blevet puttet 🙂

Skriv et svar

