Trøjer til William

Har måtte konstatere, at William efterhånden er ved at være vokset ud af en god del af hans langærmede trøjer, så der er blevet syet et par trøjer til ham i løbet af weekenden…

20131103-185144.jpg

20131103-185245.jpg

20131103-185314.jpg
Den stribede er syet i en lækker kraftig stribet interlock med skulderstykker i den mest lækre isoli – begge dele fra Stofdepotet.dk

20131103-185518.jpg
Den anden er syet i en mørk blå/grå uld/bomuld ligeledes fra Stofdepotet.dk, den har tittekant i ærmesømmen og ribkanter i en skrapgul stretch jersey fra Fjølner.
Begge trøjer har strygestof på – den stribede for og bag, mens den blå har på brystet.

4 comments

  1. Smart med det hvide på skuldrene når du har syet med striber. Er det med vilje at striberne passe mellem krop og ærme, for så er der respekt herfra 🙂 Strygestoffet er en fantastisk ide, især på den stribede. Det passer perfekt med det hvide 7-tal.
    KH Gitte

  2. Hej
    Hvor er de bare flotte. Vil du nævne hvilket mønster du bruger? Er vild med dine farvekombinationer på den blå/gule og den tittekant er en lækker detalje 😉
    Det var lige noget jeg kunne have lyst til at kaste mig ud i.
    Vh J

    1. Tak for det ☺️ jeg bruger ikke et mønster, men klipper altid bare af efter en af hans trøjer, der sidder som den skal 😉. Dog ved jeg der er flere der er glade for mini-kreas mønster på trøje med raglanærmer… Tittekanten laver jeg ved at sy et 2 cm bredt stykke jersey med i ærmesømmen – det passer i hvert fald på min overlocker 😉
      Kh Maria

Skriv et svar

