Voksi betræk

Sy til din baby #3

20131104-200551.jpg

Da Albert var nyfødt besluttede jeg at sy nyt betræk til vores uundværlige voksipose. Den var oprindelig med et sort/sort betræk, der efterhånden var blevet falmet på det øverste af forstykket.

20131104-201048.jpg

20131104-201116.jpg
Jeg forelskede mig i dette skønne print fra Riley Blake (købt hos Malika-rosa.dk tilbage i 2011), jeg har foeret voksien med mørk brun lagenlærred og kantet den med en skrapgul pipingkant (begge dele fra Stof & Stil). Jeg valgte samtidig at skifte alle snore på dynen, så de blev ens med dem, jeg syede i betrækket.
Jeg har bare klippet stoffet til det nye betræk ved at klippe efter det gamle betræk. Havde fået en syvejledning til det, men må indrømme, at jeg aldrig har kigget på den.

20131104-201854.jpg

20131104-201908.jpg

4 comments

  1. Tak 🙂 Ja vi ville heller ikke undvære voksien og nu er han 2,5 år og ELSKER stadig at ligge og putte i sin voksi ude i barnevognen 🙂 Og et nyt betræk er en billig måde at opgradere det slidte voksi-look på 😉

  2. Hej Maria,
    Rigtig flot betræk – jeg er helt forelsket i det stof du har brugt. Jeg har søgt på Riley Blakes hjemmeside, fabric.com og naturligvis malika-rose.dk, men har ikke haft held med at finde noget😕 Måske er det for længe siden. Du har vel ikke mulighed for at finde ud af hvad printet hedder, det kunne formentlig lette min søgning.

    Mvh Helle

Skriv et svar

