Pige sæt med retro stof

Sy til din baby #8

BilledeEn hel masse inspiration er der at finde på Instragram – ingen tvivl om det 🙂 Og det er også grunden til dette sæt… Blev inspireret af et par (eller reelt flere!) super skønne baggy bukser syet i retro stof (flonel) og fløj ret hurtigt selv til en af de få rester jeg havde tilbage af det retrostof, som jeg har købt på Instagram fra Rikke. Jeg tænkte selvfølgelig, at jeg ville forsøge mig med et par baggypants i faststof, men endte med også at sy en trøje med pufærmer og pyntekrave i det samme retro stof som bukserne er lavet i.

Billede

Sættet er syet i str 80 (det var max resten kunne presses til 😉 ) og den brune stretchjersey, som trøjen er syet i, er den samme, der er brugt til rib på bukserne. Hvordan pasformen er på bukserne skal jeg umiddelbart være usagt, da jeg ikke har en “model” i den størrelse 🙂

Billede

Billede

3 comments

Skriv et svar

