Sweat til William

I dag fandt jeg tid til at få syet en sweat til William – synes tit han mangler tykkere trøjer en dem i jersey, men samtidig er han gerne lidt besværlig når det kommer til tøj og stod det til ham gik han i shorts og t-shirt året rundt… Der er vi så ikke enige og så ryger en del af selvbestemmelsen! Når det så er sagt, så er jeg nødt til at have ham lidt med på råd inden jeg syr til ham… hvis jeg vil være sikker på at det bliver brugt!

Jeg bestilte i mandags (mener jeg det var?!?) en ny sending stof fra Stofdepotet og deriblandt en lækker isoli med nister, hvor af noget af det blev brugt i dag. Da vi var færdige med at diskutere om, hvorvidt trøjen skulle have korte eller lange ærmer fik jeg den godt solgt HVIS den gamle blå uld løve, der er klippet af en pensioneret rød uld strikketrøje kunne få plads på maven!

20131207-212433.jpg
Jeg valgte så godt nok at trække løven lidt ud til den ene side og længere ned mod bunden, da den er lidt stiv i det pga tykkelsen.
Sweat trøjen er lavet med raglanærmer og med en mørk blå rib i hals, ærmer og bund.

20131207-212727.jpg

20131207-212744.jpg

20131207-212809.jpg

Husk, det er i morgen aften jeg trækker en vinder af min giveaway – er du ikke allerede med kan du nå det endnu 🙂

One comment

Skriv et svar

