Lidt til mig selv i april

 

Jeg har i april fået syet 2 sæt tøj til mig selv – blå leo printet med t-shirt og twist nederdel – syet med sorte ribkanter – alt fra Stofdepotet.dk.

Billede

Billede

Det andet sæt er i den lækreste stribede isoli med løkker på bagsiden – jeg har syet nederdel (billedet ville ikke virke, så det kommer forhåbentlig senere – ellers ligger det på min Instagram 😉 ) og sweat shirt med ribdetaljer i neon gul – igen begge dele fra Stofdepotet.dk

Begge sæt er allerede i flittig brug og er især vild med leo sættet, som fint kan dresses op eller ned 🙂

Billede

Billede

2 comments

Skriv et svar

