Boys month: Præsentation

I år har jeg meldt mig til Boys Month hos Frk. Turkis – vi er mere end 1 uge inde i juli og dette er mit første indlæg… men ja sommeren trækker, så symaskinen er mere “udhvilet” end vanlig 🙂

Til nye læsere, der kigger forbi i forbindelse med Boys month 2014 og alle jer, der kigger med normalt, vil jeg kort fortælle lidt om mig selv og bloggen.

Jeg hedder Maria og er 33 år – bosat i Nordjylland og er mor til to skønne (og ualmindelig temperamentsfulde) drenge, William på 5½ år, der starter i skole efter sommerferien og Albert, der blev 3 i maj.

Jeg syr selvfølgelig en del til drengene – hovedsageligt bukser, trøjer, t-shirts, huer og ind imellem sengetøj (så meget sengetøj har de jo heller ikke brug for) og er vild med striber og stjerner… og åbenbart løver, som jeg ynder at lave i strygestof 😉 Ellers syr jeg til salg under mærket AlwiL, hvor det bliver til lidt af hvert.

Min blog tager udgangspunkt i vores hverdag og det der fylder i den – syning, krea, mad og ungernes ind imellem fjollede påfund.
frise1

frise3

frise4

 

Skriv et svar

