Boys month #1 – baggy shorts til William

20140710-124307.jpg

Mit første indlæg til Boys month 2014 er et par baggy shorts til William. Mønstret er mit eget og det samme, som jeg plejer at bruge til baggy pants og er som de baggy shorts, som jeg syede til salg i AlwiL sommertøjet.
20140710-124730.jpg

Som en lille ekstra detalje, har jeg på ombukket på ydersiden sat neon bånd med hvide stjerner. – så er de også lidt anderledes end dem Albert har.

Shortsene er opsyet i en lækker blød isoli fra Stofdepotet, og det er en af mine absolutte isoli favoritter.
20140710-125423.jpg

5 comments

Skriv et svar

