Frugtpose

Ja William startede jo som nævnt i sidste indlæg i SFO i mandags og skal jo derfor nu selv have mad med til formiddag, middag og eftermiddag. Så i sidste øjeblik synes moren, at drengen da skal have en frugtpose… Nu 5 dage senere tænker jeg, at han måske godt kan bruge to – en til formmiddagsmaden og en til eftermiddagsmaden, men den tager vi senere 😉

pose1

Williams frugtpose er syet af stof fra et sæt sengetøj fra MOW living (som moren er helt vild med) og foret med en blå/hvid helt smalstribet bomuld og er syet med lidt grove neongule syninger (jeg har syet de synlige syninger 3-4 gange, for at gøre dem mere synlige). Foran til navnet har jeg brugt en naturfarvet bomuld med neongule streger fra Stof og Stil, som jeg har flosset i kanten inden påsyning.
Til lukning har jeg brugt et neonfarvet grosgrainbånd fra Malika & Rosa og afsluttet båndet med en blå maxi perle fra Hama, så det ikke kan trækkes igennem.
Navnet er klippet i strygestof, da jeg søndag aften ikke synes tiden var til at skulle applikere navnet på.
pose3

Jeg fik hurtigt et par forespørgsler på frugtposer efter jeg lagde et billede af den på min facebook profil og det er der kommet disse to ud af:
pose4
En i raketstof med marine bomuld med hvide prikker til foer. Til lukning er der brugt bånd fra Søstrene Grene og igen en Hama maxi perle til stop.
pose5
Og denne i lilla med små hvide prikker, foret og kantet med karrygult stof med æbler i hvid. Båndet heri er også fra Søstrene Grene.

Skriv et svar

