Legomænd på rad og række

SONY DSC

For knap 14 dage siden lavede Pia med bloggen mum22boys dette indlæg, med en fuldstændig genial ide til opbevaring af Lego mænd på sin blog, og jeg var solgt på stedet! Jeg var nødt til at kopiere ideen hjem til Williams værelse – for drengen drukner i Lego og ja, så drukner man altså også i Lego mænd, som ind imellem lider en noget uvis skæbne, når Frankenstein-createur-Albert går i gang med at bytte rundt på alt fra hænder til kroppe.

SONY DSC
SONY DSC
SONY DSCSå allerede et par dage efter bestilte jeg 7×12 sorte lego klodser i 4×2 og sidste fredag var jeg så omkring Jem og Fix og fik hentet en krydsfinér plade til formålet.

Nu er der så gået lidt sport i at få dem til at være samlet rigtigt – også med deres våben og tilbehør.

Ærligt talt kunne han let fylde endnu en plade ud, men vi nøjes med den ene og så må han prioritere, hvem, der skal på væggen og hvem, der skal ligge i kassen 🙂 Lige nu er der blevet plads til (nogle af hans) Ninjago, Chima, Super Heroes og Star Wars figurer.

SONY DSC

10 comments

    1. Den er allerede populær 🙂 vi blev enige om, at de sorte klodser ville passe bedst til resten af hans værelse… Og igen – tak for idé.

  1. Hvor er den fin 🙂 Jeg er selv i gang med at lave et LEGO ur til min dreng i samme princip – hvor har du bestilt klodserne henne? vh Pia

    1. Hej Pia. Tak – har også en dreng, der er super glad for den:) Jeg har købt klodserne hos brugteklodser.dk – de har både nye og brugte klodser 🙂

Skriv et svar

