Lidt mere Batman… nu også trøje

SONY DSC

Endnu et resteprojekt har set dagens lys – en Batmanish sweatshirt til Albert. Trøjen er lavet i isoli – den stribede med løkker på bagsiden og den koks-melerede er med ruet bagside. Der var ikke nok af den stribede til at lave ærmerne, så derfor fandt jeg den ret lille rest af den koks-melerede. Der var lige nok af den, til at jeg kunne lave de to stykker til ærmerne og stykket foran – som jeg synes pyntede, når der nu var sat på ærmerne og lavet spids på dem.

Til det Batman-inspirerede mavepynt har jeg brugt et strygemærke fra Stof & Stil, som jeg har syet ovenpå en oval klippet i gul strygestof.SONY DSCSONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

2 comments

  1. Tak Anne. Elsker at få brugt de rester, som jeg er håbløst dårlig til bare at smide ud – “de kan jo…” 😂 og heldigvis kan de jo bruges til lidt af hvert 😉

Skriv et svar

